https://www.golfdriver.nl/service/

  • GRATIS VERZENDING BIJ ORDERS > € 100
  • SNEL VERZONDEN MET GLS
  • GRATIS RETOURNEREN BINNEN 14 DAGEN*
  • |
  • |
  • Registreren
Klantenservice / FAQ
Bij GolfDriver.nl nemen we het verlenen van service en garantie heel serieus! We besparen fors op de kosten van een dure golfshowroom om onze prijzen voor u extra laag te houden. Besparen op service doen we zeker niet. Zo verwelkomen wij u graag in ons kantoor met magazijn in Ridderkerk waar u eventueel uw bestellingen kunt afhalen of het product van uw keuze vooraf van dichtbij kunt bekijken. Ook is het mogelijk met onze online chatfunctie om tijdens het winkelen vragen aan te kunnen stellen aan ons salesteam. Onze chatbox vindt u op GolfDriver.nl rechtsonder  in uw scherm en is een aantal uur per dag operationeel. Is de chat gesloten, dan kunt u natuurlijk altijd een bericht of terugbel verzoek achterlaten.  

Heeft u vragen of opmerkingen over onze producten, onze dienstverlening of onze garanties en afhandelingen en wilt u direct antwoord? Kijkt u dan in eerste instantie even bij onze FAQ (Frequently Asked Questions). Vindt u daar geen antwoord op uw vraag, neemt u dan gerust telefonisch contact op met onze klantenservice (085-0602099) of via email die binnen enkele uren wordt beantwoord. Veel shopplezier!
 
1 FAQ
1.1 Hoe werkt de GolfDriver.nl?
De webwinkel van GolfDriver.nl werkt eigenlijk erg eenvoudig. U kiest uw producten door te zoeken op merk, serie of op soort product. U bepaalt de juiste uitvoering die past bij uw wensen (bijvoordeeld: links- of rechtshandig, de juiste loft, de juiste flexibiliteit van de shaft, etc.) en u klikt op "IN WINKELWAGEN". Zo verzamelt u de door u gewenste producten en klikt u op "BESTELLING AFRONDEN" als uw bestelling compleet is. Vervolgens volgt u de instructies en bepaalt u uw verzend- en betaalwijze. Kind kan de was doen! Is het tóch niet helemaal duidelijk, dan vraagt u het gewoon even per telefoon (085-0602099) of per chat of e-mail aan onze klantenservice. Veel plezier!
1.2 Hoeveel garantie heb ik?
Op GolfDriver.nl gelden de garantievoorwaarden van de betreffende fabrikanten. Voor de meeste producten betekent dat een garantie van 12 of 24 maanden, afhankelijk van het merk of product. Dit staat altijd vermeld bij het product in de webwinkel. Verzendkosten blijven, ook bij garantie gevallen, altijd voor uw rekening. Onder garantie wordt er gerepareerd of, indien reparatie onmogelijk blijkt, omgeruild voor hetzelfde product. Is dit product niet meer verkrijgbaar dan wordt de nieuwere uitvoering van het product geleverd. In praktijk zien we gelukkig weinig problemen.
1.3 Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bij ieder product staat in de webwinkel aangegeven welke levertijd er van toepassing is. Normaal gesproken is dat binnen 5 (werk)dagen maar bij de vele voorraad producten is het al de volgende werkdag. Maar liefst 98% van onze orders worden binnen een werkweek bij de klant afgeleverd door de pakketdienst van GLS of soms met Post.nl.
1.4 Hoe gaat de aflevering in zijn werk?
De bij GolfDriver.nl bestelde producten worden verzonden met de pakketdienst van GLS of Post.nl. De bestellingen worden nauwkeurig gecontroleerd en goed verpakt. U kunt tijdens de afronding van uw bestelling aangeven waar en wanneer u de bestelling wilt laten bezorgen. Voor verzending binnen Nederland wordt een bedrag van € 5,00 berekend. Is uw orderbedrag hoger dan € 100,00, dan is verzending zelfs gratis. Verzending naar België en Duitsland kost € 9,95. Uw bestelde producten worden standaard verzekerd verzonden. Mocht er sprake zijn van schade of vermissing, neemt u dan z.s.m. contact op via onze klantenservice of maak een 'Ticket' aan in uw gebruikersaccount op GolfDriver.nl. In overleg uw bestelling afhalen (in Ridderkerk) is overigens ook mogelijk!
1.5 Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja hoor, dat kan ook. Als u vooraf wél even via onze klantenservice kenbaar maakt dat u uw bestelling bij ons wilt ophalen, dan bent u van harte welkom. Ons afhaaladres is: GolfDriver.nl Trading - Verlengde Kerkweg 25 te Ridderkerk. Dit is overigens geen golfshop met grote showroom maar onze kantoorlokatie.
1.6 Hoe kan ik een aankoop retourneren?
Retourneren of ruilen kan binnen 14 dagen en alleen met producten die in nieuwstaat zijn en nog steeds van de nieuwe, originele verpakking zijn voorzien. Heeft u de producten geprobeerd, dan is retourneren tegen nieuwprijs niet meer mogelijk. Dit geldt voor golfclubs maar ook voor overige golfproducten. Ziet u na ontvangst van uw bestelling dat u de verkeerde producten heeft besteld, dan is kosteloos retourneren uiteraard geen probleem. Zodra de producten weer door ons zijn ontvangen, wordt uw aankoopbedrag terugbetaald. De 'terug-zendkosten' zijn altijd voor uw eigen rekening. De originele verpakking moet bij het terugsturen ook onbeschadigd blijven dus dient u het product goed verpakt terug te sturen! Houdt u ook rekening met het feit dat indien u het pakket onverzekerd terug stuurt, u zelf verantwoordelijk bent voor het kwijt of beschadigd raken van de retourzending.
1.7 Hoe werkt het GolfDriver.nl Spaarprogramma?
Met het GolfDriver.nl Loyalty Spaarprogramma kunt u punten verdienen met aankopen, social media uitingen, etc. Deze punten zijn in te wisselen voor vouchers met een waarde in Euro's. De kortingscode op deze vouchers kunt u in de check-out in het daarvoor bestemde vakje intikken waarna uw korting direct wordt verrekend. Logt u in op onze site en klik op de rode button rechts van het scherm om op uw persoonlijke dashboard van het GolfDriver.nl Spaarprogramma' te zien hoeveel punten u verzameld heeft.
1.8 Wat als ik niet kan vinden wat ik zoek?
Als het door u gezochte product niet in onze online golfwinkel aantreft, wil dat niet zeggen dat het geen onderdeel uitmaakt van ons assortiment. De kans is groot dat wij u het product wel gewoon tegen een scherpe prijs kunnen aanbieden. Stuurt u in dat geval even een berichtje naar onze klantenservice en stel uw vraag. Binnen 1 werkdag heeft van ons een concurrerende aanbieding voor het product van uw keuze.
1.9 Leveren jullie ook op maat gefitte clubs?
Jazeker maar alleen als het ijzers betreft uit de huidige collecties. Bij veel van die producten treft u 'Fitting opties' aan en kunt u de gewenste lengte van de shaft, de lie angle en de gripdikte aan latenpassen. De fabrikanten zelf verzorgen voor ons de gewenste aanpassingen wat de kwaliteit garandeert. De levertijd is hierdoor meestal maar een paar dagen langer dan gebruikelijk. Het retourneren van speciaal voor u op maat gefitte clubs is overigens niet mogelijk.
1.10 Heb ik garantie als ik mijn clubs laat fitten?
Die kans is inderdaad groot. Bij GolfDriver.nl kunt u veel producten in specificaties laten aanpassen. Gaat u de clubs zelf (laten) aanpassen, dan vervalt bij veel fabrikanten de fabrieksgarantie. Dat geldt voor fitten (aanpassen lengte, lie, etc.) maar ook voor het vervangen van grips. Laat u iets aanpassen en raakt er daarna iets defect, dan is er in principe dus geen garantie meer. Vaak ontstaat een grijs gebied waarbij we voor u met de fabrikant in discussie kunnen gaan.
1.11 Wat kost het verzenden van mijn bestelling?
Voor verzending binnen Nederland (incl. administratieve verwerking, verpakking, etc.) wordt alleen bij orders onder € 100,00 een bedrag van € 5,00 (Nederland) berekend. Voor verzending naar België en Duitsland wordt € 9,95 berekend. Deze kosten vervallen bij orders boven € 750,00. Voor Rembours verzending (betaling bij afleveren) is een speciaal tarief van € 17,50 van toepassing door verwerkingskosten en groter risico. Verzending geschiedt met de pakketdiensten van GLS, DPD of incidenteel met Post.nl
1.12 Is er een showroom of afhaalpunt?
In Ridderkerk heeft GolfDriver.nl een afhaal lokatie voor als u uw bestelling bij ons wenst op te halen i.p.v. te laten verzenden met de pakketpost. GolfDriver.nl is een online golfshop dus een grote showroom met kostbaar personeel hebben we niet. We geloven in lage prijzen en we doen de enorme kosten van een showroom liever aan u cadeau als korting.
1.13 Ik heb een kortingsvoucher. Wat kan ik daarmee?
Bij akties via Facebook en Twitter en bij aankoop van verschillende producten in onze webwinkel worden vouchers cadeau gegeven met daarop een kortingscode. Deze code kunt u bij een volgende order gebruiken voor extra korting. Wanneer u de code intikt in het daarvoor bestemde vakje tijdens de check-out, ziet u dat de korting direct wordt verrekend. Let op: kortingscodes zijn altijd voor een beperkte periode geldig.
1.14 Wat als mijn kortingscode niet werkt?
GolfDriver.nl vertstrekt regelmatig aktie-kortingscodes met een beperkte geldigheid. Verstrekte kortingscodes zijn vaak ook hoofdlettergevoelig... Heeft u de kortingscode letterlijk, zonder spaties, overgenomen en hij werkt niet, dan kan hij verlopen zijn. Soms staat erbij vermeld dat de kortingscode alleen geldig is boven een minimale orderwaarde. Bent u toch in de veronderstelling dat hij nog geldig zou moeten zijn, neemt u dan even contact op met onze klantenservice.
1.15 Hoe kan ik betalen en is dat zonder risico's?
Op GolfDriver.nl kunt u betalen zoals u dat zelf wilt. Vele betaalwijzen zoals i-DEAL, diverse creditcards, PayPal, Bancontact / Mister Cash, Sofort Banking, GiroPay of contant bij aflevering (levering onder rembours) is mogelijk. Veel creditcards verzekeren uw bestelling auomatisch en PayPal biedt extra kopersbescherming, specifiek om oplichting te voorkomen. Bij deze betaalwijze brengen we een klein bedrag verwerkingskosten in rekening (doorbelasting van de kosten die PayPal aan ons in rekening brengt). Betaling met i-DEAL en creditcard is kosteloos. Maar betaling bij aflevering (rembours) kent wel extra kosten van € 17,50 per order.
Bij het afrekenen zie u ook de handige optie 'MultiSafepay'. Bij deze mogelijkheid kunnen mensen met een MultiSafepay account heel snel bij alle aangesloten webwinkels op verschillende manieren afrekenen zonder elke keer opnieuw gegevens in te moeten geven.
1.16 Wanneer valt een defect onder de garantie?
Bij de garantie bepalingen van onze fabrikanten wordt altijd gekeken naar het ontstaan van de klacht. Hierbij wordt onderscheid gemaakt tussen oneigenlijk gebruik en normaal gebruik. Is duidelijk dat de klacht is ontstaan door oneigenlijk gebruik, dan is er nooit sprake van garantie. Een enkele keer verleent een fabrikant op ons verzoek een coulance. In alle andere gevallen is er altijd sprake van garantie. Verzendkosten van de retourzending vanuw uw adres naar GolfDriver.nl zijn ten alle tijde voor uw rekening.
1.17 Zijn door jullie geleverde clubs wel 'echt' ?
Zowel ons team van medewerkers als ons fabrikanten- en leveranciersnetwerk hebben specifieke kennis op dit vlak waardoor ieder risico op vervalsing is uitgesloten. Specialisten zijn in staat ieder product te kunnen controleren op echtheid. Nieuwe producten komen bij de originele fabrikanten vandaan dus daar is het risico er niet. Gekopiëerde clubs hebben soms nagenoeg hetzelfde uiterlijk maar de technische innovatieve ontwikkelingen ontbreken waardoor de prestaties en levensduur veel minder zijn. Klik hier voor meer info over gekopiëerde clubs, of "counterfeiting" zoals het illigaal kopiëren officieel wordt genoemd.
1.18 Zijn de producten altijd nieuw?
Daar kunnen we kort over zijn: nieuw aangeboden golfclubs zijn altijd ongebruikt, 100% nieuw. Het product wordt ook in de originele verpakking geleverd. Betreft het een tweedehands club, dan staat dat duidelijk als zodanig omschreven. Clubs waar een headcover / beschemhoes bij hoort te zitten, worden ALTIJD geleverd met de originele headcover tenzij specifiek erbij vermeld staat dat deze ontbreekt. Alle producten worden geleverd met minimaal 1 jaar fabrieksgarantie.
1.19 Repareren jullie ook golfclubs?
GolfDriver.nl heeft zelf geen faciliteiten om reparaties uit te voeren. Is er tijdens de garantiepersiode een bij ons gekocht product defect geraakt, dan zal op ons verzoek de fabrikant of importeur van het betreffende product de klacht verhelpen.
1.20 Wordt de originele headcover mee geleverd?
Indien er bij het product een headcover hoort (altijd bij drivers, fairway woods, resque/ hybride clubs en putters) wordt deze altijd meegeleverd. Enige uitzondering is als het specifiek bij een bepaald artikel bij vermeld staat dat de headcover ontbreekt. Het staat ook altijd vermeld bij de specificaties van producten.
1.21 Zijn alle aangeboden producten op voorraad?
Een groot deel van de op GolfDriver.nl aangeboden producten ligt op voorraad in ons magazijn in Ridderkerk. Bij ieder product staat ook vermeld wat de voorraad status is. Hierdoor zal uitlevering van bestelde producten minimaal 1 en maximaal 6 werkdagen in beslag nemen, tenzij specifiek anders vermeld.
1.22 Is uw webwinkel wel betrouwbaar?
Gelukkig wel. GolfDriver.nl is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk die in samenwerking met Stichting Consuwijzer en De Consumentenbond strenge eisen heeft opgesteld voor webwinkels. Hierdoor bent u als consument goed beschermd tegen oplichting en kunt u een beroep doen op Stichting Webshop Keurmerk bij geschillen. De Algemene Voorwaarden staan overigens op onze website. GolfDriver.nl heeft overigens een afhaaladres als u uw bestelling wilt ophalen (op afspraak via onze klantenservice).
1.23 Wat als de online betaling is mislukt?
Soms komt het voor dat een online betaling niet in één keer succesvol is. Als het gebeurt, komt dat meestal door een storing bij de afhandelaars van ons betalingsysteem (Mollie, PayPal of MultiSafePay). Als u zich heeft geregistreerd als klant en de betaling achteraf wilt uitvoeren, kunt u ook inloggen in uw GolfDriver account met de gegevens die u van ons heeft ontvangen bij uw registratie. U kunt dan uw bestelling daar alsnog online betalen door de duidelijke instructies op het scherm te volgen.
Mocht dit toch niet lukken dan kunt u het aankoopbedrag ook gewoon over op ABN-Amro rekening IBAN NL60ABNA0553765108 t.n.v. GolfDriver.nl Trading o.v.v. het ordernummer dat u in de bevestiging heeft gehad. Zodra de betaling binnen is, verwerken we direct uw order.
Onze golfmerken

Keurmerken

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Socialmedia

© Copyright 2017 GolfDriver.nl online golfshop - Powered by Lightspeed - Theme by totalli t|m e-commerce