https://www.golfdriver.nl/service/

  • GRATIS VERZENDING BIJ ORDERS > € 100
  • SNEL VERZONDEN MET GLS
  • GRATIS RETOURNEREN BINNEN 14 DAGEN*
  • |
  • |
  • Registreren
Klantenservice / FAQ
Bij GolfDriver.nl nemen we het verlenen van service en garantie heel serieus! We besparen fors op de kosten van een dure golfshowroom om onze prijzen voor u extra laag te houden. Besparen op service doen we zeker niet. Zo verwelkomen wij u graag in ons kantoor met magazijn in Zwijndrecht waar u eventueel uw bestellingen kunt afhalen of het product van uw keuze vooraf van dichtbij kunt bekijken. Ook is het mogelijk met onze online chatfunctie om tijdens het winkelen vragen aan te kunnen stellen aan ons salesteam. Onze chatbox vindt u op GolfDriver.nl rechtsonder  in uw scherm en is een aantal uur per dag operationeel. Is de chat gesloten, dan kunt u natuurlijk altijd een bericht of terugbel verzoek achterlaten.  

Heeft u vragen of opmerkingen over onze producten, onze dienstverlening of onze garanties en afhandelingen en wilt u direct antwoord? Kijkt u dan in eerste instantie even bij onze FAQ (Frequently Asked Questions). Vindt u daar geen antwoord op uw vraag, neemt u dan gerust telefonisch contact op via e-mail met onze klantenservice of telefonisch (085-0602099). Veel shopplezier!
 
1 FAQ
1.1 Hoe werkt de GolfDriver.nl?

De webwinkel van GolfDriver.nl werkt eenvoudig. U kiest uw producten door te navigeren door het menu of door te zoeken op merk, serie of productsoort. U bepaalt de juiste uitvoering die past bij uw wensen (bijvoorbeeld: links- of rechtshandig, de juiste loft, de juiste flexibiliteit van de shaft, etc.) en u klikt op "IN WINKELWAGEN". Zo verzamelt u alle door u gewenste producten en klikt u op "BESTELLING AFRONDEN" als uw bestelling compleet is. Vervolgens volgt u de instructies op het scherm en bepaalt u uw verzend- en betaalwijze. Is het voor u tóch niet helemaal duidelijk, dan vraagt u het gewoon even per telefoon (085-0602099) of per chat of e-mail aan onze klantenservice. Veel plezier!

1.2 Hoeveel garantie heb ik?

Op GolfDriver.nl gelden de garantievoorwaarden van de betreffende fabrikanten. Voor de meeste producten betekent dat een garantie van 12 of 24 maanden, afhankelijk van het merk of product. Dit staat altijd vermeld bij het product in de webwinkel. Verzendkosten blijven, ook bij garantiegevallen, altijd voor uw rekening. Onder garantie wordt er gerepareerd of, indien reparatie onmogelijk blijkt, omgeruild voor hetzelfde product. Is dit product niet meer verkrijgbaar dan wordt de nieuwe, vergelijkbare uitvoering van het product geleverd. In praktijk zien we gelukkig weinig problemen.

1.3 Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bij ieder product staat in de webwinkel aangegeven welke levertijd er van toepassing is. Veel producten leveren we uit voorraad waarbij geldt dat wanneer u vóór 14:00 uur bestelt, u de volgende werkdag uw bestelling al ontvangt. Staat er bij een product vermeld dat het niet voorradig is, dan geldt hiervoor circa 3 tot 6 (werk)dagen levertijd. Maar liefst 99% van onze orders worden binnen een werkweek bij de klant afgeleverd door de pakketdienst van GLS.

1.4 Wat kost het verzenden van mijn bestelling?

Verzending binnen Nederland kost € 5,00 en is gratis bij een orderwaarde boven € 100,00. Verzending naar België en Duitsland kost € 7,95 en is bij een orderbedrag boven € 500,00 gratis. Voor Rembours verzending (betaling bij afleveren) is een speciaal tarief van € 24,95 van toepassing door verwerkingskosten en groter risico. Verzending geschiedt met de pakketdienst van GLS.

1.5 Hoe gaat de aflevering in zijn werk?

De bij GolfDriver.nl bestelde producten worden verzonden met de pakketdienst van GLS. Indien gewenst kunt u de Track & Trace code opvragen waarmee u uw bestelling kunt volgen. De bestellingen worden nauwkeurig gecontroleerd en goed verpakt. U kunt tijdens de afronding van uw bestelling aangeven waar en wanneer u de bestelling wilt laten bezorgen. Uw bestelde producten worden standaard verzekerd verzonden. Mocht er sprake zijn van schade of vermissing, neemt u dan z.s.m. contact op met onze klantenservice of maak een 'Ticket' aan in uw gebruikersaccount op GolfDriver.nl. Uw bestelling afhalen is (OP AFSPRAAK) overigens ook mogelijk en wel op de Daltonstraat 37 in Zwijndrecht.

1.6 Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja hoor, dat kan ook. Als u vooraf wél even via onze klantenservice kenbaar maakt dat u uw bestelling bij ons wilt ophalen, dan bent u van harte welkom. Ons afhaaladres is: GolfDriver.nl Trading - Daltonstraat 37 te Zwijndrecht. Hier vindt u ons kantoor en magazijn, geen luxe showroom.

1.7 Hoe kan ik een aankoop retourneren?

Retourneren of ruilen is geen mits dat binnen 14 dagen na aankoop gebeurt en alleen de producten nog steeds in nieuwstaat zijn en voorzien zijn van de nieuwe, originele verpakking. Heeft u de producten geprobeerd, dan is retourneren tegen nieuwprijs niet meer mogelijk. Ziet u na ontvangst van uw bestelling dat u de verkeerde producten heeft besteld, dan is kosteloos retourneren uiteraard geen probleem. De verzendkosten voor het terugsturen zijn altijd voor uw eigen rekening. Het product moet bij het terugsturen ook onbeschadigd blijven dus dient u het goed verpakt terug te sturen! Houdt u ook rekening met het feit dat indien u het pakket verzekerd terug stuurt. U bent namelijk zelf verantwoordelijk voor het retour zenden dus ook als het kwijt of beschadigd raakt.

1.8 Hoe werkt het GolfDriver.nl Spaarprogramma?

Met het GolfDriver.nl Loyalty Spaarprogramma kunt u punten verdienen met aankopen, social media uitingen, etc. Deze punten zijn in te wisselen voor vouchers met een winkelwaarde in Euro's. De kortingscode op deze vouchers kunt u in de check-out in het daarvoor bestemde vakje intikken waarna uw korting direct wordt verrekend. Logt u in op onze site en klik op de rode button rechts van het scherm om op uw persoonlijke dashboard van het 'GolfDriver.nl Spaarprogramma' te zien hoeveel punten u verzameld heeft.

1.9 Wat als ik niet kan vinden wat ik zoek?

Als het door u gezochte product niet in onze online golfwinkel aantreft, wil dat niet zeggen dat het geen onderdeel uitmaakt van ons assortiment. De kans is groot dat wij u het product wel gewoon tegen een scherpe prijs kunnen aanbieden. Stuurt u in dat geval even een berichtje naar onze klantenservice en stel uw vraag. Binnen 1 werkdag heeft van ons een concurrerende aanbieding voor het product van uw keuze.

1.10 Leveren jullie ook op maat gefitte clubs?

Jazeker maar alleen als het clubs betreft uit de huidige collecties. Bij veel van die producten treft u online 'Fitting opties' aan waar u kunt aangeven welke lengte van de shaft, lie angle en gripdikte u wenst. Vaak is dit kosteloos. De fabrikanten zelf verzorgen voor ons de gewenste aanpassingen wat de kwaliteit garandeert. De levertijd is hierdoor meestal maar een paar dagen langer dan gebruikelijk. Het retourneren van speciaal voor u op maat gefitte clubs is overigens niet mogelijk.

1.11 Heb ik garantie als ik mijn clubs laat fitten?

Uiteraard heeft u altijd garantie op alles wat u bij ons aanschaft. Bij GolfDriver.nl kunt u veel producten in specificaties laten aanpassen. Past u de clubs zelf aan of laat u ze elders aanpassen, dan vervalt bij veel fabrikanten de fabrieksgarantie. Vervangen van grips heeft alleen invloed op de garantie als dit zichtbaar niet goed is gedaan. 

1.12 Is er een showroom of afhaalpunt?

GolfDriver.nl is een online golfshop dus een grote showroom hebben we niet. In Zwijndrecht heeft GolfDriver.nl het kantoor en magazijn waar u ook (op afspraak) uw bestelling af kunt halen. Wilt u liever niet online bij bestelling betalen dan kunt u dat eventueel bij het afhalen doen (graag gepast). 

1.13 Ik heb een kortingsvoucher. Wat kan ik daarmee?

Bij acties via Facebook en Twitter en bij aankoop van verschillende producten in onze webwinkel worden vouchers cadeau gegeven met daarop een kortingscode. Deze kortingscode kunt u bij een volgende order gebruiken voor extra korting. Wanneer u deze code intikt in het daarvoor bestemde vakje tijdens de check-out, ziet u dat de korting direct wordt verrekend. Let op: kortingscodes zijn altijd voor een beperkte periode geldig en slechts éénmalig te gebruiken.

1.14 Wat als mijn kortingscode niet werkt?

GolfDriver.nl verstrekt regelmatig actie-kortingscodes met een beperkte geldigheid. Verstrekte kortingscodes zijn vaak ook hoofdlettergevoelig... Heeft u de kortingscode letterlijk, zonder spaties, overgenomen en hij werkt niet dan kan hij verlopen zijn. Soms staat erbij vermeld dat de kortingscode alleen geldig is boven een minimale orderwaarde. Bent u toch in de veronderstelling dat hij nog geldig zou moeten zijn, neemt u dan even contact op met onze klantenservice.

1.15 Hoe kan ik betalen en is dat zonder risico's?

Op GolfDriver.nl kunt u betalen zoals u dat zelf wilt. Vele betaalwijzen zoals i-DEAL, PayPal, diverse creditcards, Bancontact / Mister Cash, Sofort Banking, GiroPay of Klarna (levering op rekening met factuur) is mogelijk. Veel creditcards verzekeren uw bestelling automatisch en PayPal biedt extra kopersbescherming, specifiek om oplichting te voorkomen. Bij sommige betaalwijzen brengen we een klein bedrag verwerkingskosten in rekening (doorbelasting van de kosten die aan ons in rekening worden gebracht). Betaling met i-DEAL is kosteloos. Betaling bij aflevering (rembours) kent wel extra kosten van € 24,50 per order.

1.16 Wanneer valt een defect onder de garantie?

Bij de garantie bepalingen van onze fabrikanten wordt altijd gekeken naar het ontstaan van de klacht. Hierbij wordt onderscheid gemaakt tussen 'oneigenlijk gebruik' en 'normaal gebruik'. Is duidelijk dat de klacht is ontstaan door oneigenlijk gebruik, dan is er nooit sprake van garantie. Een enkele keer verleent een fabrikant op ons verzoek een coulance. In alle andere gevallen is er altijd sprake van garantie. Verzendkosten van de retourzending van uw adres naar GolfDriver.nl zijn ten alle tijde voor uw rekening.

1.17 Zijn door jullie geleverde clubs wel 'echt' ?

GolfDriver.nl doet rechtstreeks zaken met de fabrikanten en officiële importeurs. Hierdoor is ieder risico op vervalsing uitgesloten. Onze eigen specialisten zijn daarbij ook in staat iedere club te kunnen controleren op echtheid. Verkoopkanalen als Marktplaats, Ebay en Amazon staan bekend als afzetkanaal van gekopieerde, vervalste golfclubs dus wees gewaarschuwd! Deze valse clubs hebben soms nagenoeg hetzelfde uiterlijk maar de technische innovatieve ontwikkelingen ontbreken volledig waardoor de prestaties en levensduur veel minder zijn. Klik hier voor meer info over gekopieerde clubs, of 'counterfeiting' zoals het illegaal kopiëren officieel wordt genoemd.

1.18 Zijn de producten altijd nieuw?

Daar kunnen we kort over zijn: nieuw aangeboden golfclubs zijn altijd ongebruikt, 100% nieuw. Het product wordt ook in de originele verpakking geleverd. Betreft het een tweedehands club, dan staat dat duidelijk als zodanig omschreven. Clubs waar een headcover / beschemhoes bij hoort te zitten, worden ALTIJD geleverd met de originele headcover tenzij specifiek erbij vermeld staat dat deze ontbreekt. Alle producten worden geleverd met minimaal 1 jaar fabrieksgarantie.

1.19 Repareren jullie ook golfclubs?

GolfDriver.nl heeft zelf geen faciliteiten om reparaties uit te voeren. Is er tijdens de garantieperiode een bij ons gekocht product defect geraakt dan zal op ons verzoek de fabrikant of importeur van het betreffende product de klacht verhelpen. Het vervangen van grips gebeurt op verzoek wel bij ons in eigen huis. 

1.20 Wordt de originele headcover mee geleverd?

Indien er bij het product een headcover hoort (altijd bij drivers, fairway woods, resque/ hybride clubs en meestal ook bij putters) wordt deze altijd meegeleverd. Enige uitzondering is als het specifiek bij een bepaald artikel bij vermeld staat dat de headcover ontbreekt. Het staat ook altijd vermeld bij de specificaties van producten.

1.21 Zijn alle aangeboden producten op voorraad?

Een groot deel van de op GolfDriver.nl aangeboden producten ligt op voorraad in ons magazijn in Zwijndrecht. Vóór 14:00 uur besteld betekent dan dat er de volgende werkdag al wordt afgeleverd (in NL). Levering aan Belgische en Duitse klanten duurt meestal 2 werkdagen. Bij ieder product staat online duidelijk vermeld wat de voorraad status is. Staat er vermeld dat een product niet voorradig is, dan geldt een levertijd van circa 3 tot 6 werkdagen, tenzij specifiek anders vermeld.

1.22 Is uw webwinkel wel betrouwbaar?

Gelukkig wel. GolfDriver.nl is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk die in samenwerking met Stichting Consuwijzer en De Consumentenbond strenge eisen heeft opgesteld voor webwinkels. Hierdoor bent u als consument goed beschermd tegen oplichting en kunt u een beroep doen op Stichting Webshop Keurmerk bij eventuele geschillen. De Algemene Voorwaarden staan overigens op onze website. Ook kunt u op TrustPilot vele recensies lezen over hoe onze klanten ons beoordelen. GolfDriver.nl heeft overigens een afhaaladres als u uw bestelling wilt ophalen (op afspraak via onze klantenservice).

1.23 Wat als de online betaling is mislukt?

Soms komt het voor dat een online betaling niet in één keer lukt. Als dit gebeurt, komt dat meestal door een storing bij de afhandelaars van ons betalingssysteem (Mollie, PayPal). Als u zich heeft geregistreerd als klant en de betaling achteraf wilt uitvoeren, kunt u ook inloggen in uw GolfDriver account met de gegevens die u van ons heeft ontvangen bij uw registratie. U kunt dan uw bestelling daar alsnog online betalen door de duidelijke instructies op het scherm te volgen.
Mocht dit toch niet lukken dan kunt u het aankoopbedrag ook gewoon over op ABN-Amro rekening IBAN NL60ABNA0553765108 t.n.v. GolfDriver.nl Trading o.v.v. het ordernummer dat u in de bevestiging heeft gehad. Zodra de betaling binnen is, verwerken we direct uw order.

Onze golfmerken

Keurmerken

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Socialmedia

© Copyright 2017 GolfDriver.nl online golfshop - Powered by Lightspeed - Theme by totalli t|m e-commerce